Sunday, May 10, 2015

Tige tikker

Ma ei mõista ega salli inimesi, kes elavad teiste elusid.

Tra kust võtavad inimese sellise õiguse? Saadavad veel terve öö sõnumeid ja loevad moraali, et teiste elusid ei tohiks elada, aga kas ei ole irooniline, et täiesti kõrvaline inimene arvab, et kui tema seda teeb, siis on nagu okei? Mina ei tohi oma purjus meest keelata, aga mingi suvaline inimene võib mulle selle kohta moraali lugeda? 

Kõige lollim selle juures on fakt, et see inimene kuulis osa jutust, ehk seda keelamise osa. Seda miks ma seda tegin ei ole mõtet kuulata eks? Aga nüüd võib ju kõikidele tuttavatele minna rääkima, kuidas mina olen mingi vangivalvur. 
Ka teised inimesed kuulsid, mis toimus, aga nemad mõistsid, et ei ole mõtet paari tüli vahele astuda. Nemad ei saatnud mulle sõnumeid, kuidas "Nagu Marksism, üks asi viib teiseni" jne. Well, kuid see on nagu üllatus, et kui sina mulle mingit sitta ajad ja minu asjades sorgid, et ma tigedaks võin saada? Eriti kui see inimene teab väga hästi, kui temperamentne ma olen.

Ükski normaalne inimene ei topi end teiste probleemidesse. Mõistan, et uudishimust tahetakse teada, mis toimub, kuid kui ma olen inimesele mitu korda öelnud, et tegelegu oma asjadega, siis võiks nagu sellest aru saada. Kas enda elu on tõesti nii igav, et on vaja teiste elu elama hakata?Tüli/probleem/vaidlus oli minu ja Ronni vaheline, kuid see inimene võttis selles tülis endale Ronni positsiooni. Pärast tulevad sõnumid, et oleks võinud arutada asjad ju läbi. Ma üritasingi. Kuid ma üritasin seda teha Ronniga. Kuid kõrvalisel isikul oli nii kuradi raske vait jääda, et lasta minul ja minu mehel vestlust arendada.

Kõige haigem on see, et see vend käitub, nagu ma hoiaksin Ronni vangis. Sorri, et kell kolm öösel ma ei tahtnud, et mu purupurjus mees läheks kuskile linna peale hulkuma, kuigi meil oli juba koju minek käsil. Sorri ka seetõttu, et täna oli vaja vara ärgata, et emmedele koogid lõpuni viimistleda ja neile külla minna. Kui ma oleks Ronnil lasknud teise purjus inimesega kuskile lällama minna, siis ei oleks Ronn hommikul kuskile läinud ja lisaks veel terve päev virisenud.

Kuigi Ronn tõesti karjus mu peale ja läksime veidi riidu, siis see ei olnud mingi uus asi. Me oleme varemgi karjunud üksteise peale. :D No tõesti.. Me oleme mõlemad üsna iseloomukad inimesed ja meie jooksva 3 aasta jooksul, tuleb seda ikka ette. Hommikul oli Ronn väga rahul eilse õhtuga. Arvestades kui hull pohmakas tal oli, oli ta õnnelik, et ma teda kuskile edasi ei lasknud.

Asi ei ole ju selles, et Ronn ei tohiks kuskil käia. Ma käin ka lennupidudel, ta võib vabalt samal ajal midagi teha. Point on selles, et sel hetkel oli ta juba niigi purjus ja oli vaja koju magama minna. Ma ei ole keelanud Ronnil oma sõpradega suhelda. Ma pigem olen ise talle pinda käinud, et ta nendega suhtleks ega pelaks nii palju. Aga egas midagi, ma olen harjunud, et minust sitta räägitakse ja, et mina igas olukorras see paha olen.

Ehk moraal teile. Kui paarike tülitseb, siis jumala eest ärge sekkuge. Ärge minge rääkima, kuidas kumbki neist käitub valesti ega moraali lugema. Võõral inimesel ei ole mingit õigust sinna "rahu looma minna". Paarid peavad ise oma konflikte lahendama ja võõras võib tavapärase nääklemise vägagi üle võlli keerata. Muidugi ei meeldi mulle Ronniga möliseda või teda keelata, kuid ma tegin seda meie mõlema huvides. Ma arvan, et iga naine teab enda meest ja ta käitumist veidi paremini, kui mingi kutt, kellega ta väga tihedalt ei suhtle. Ma tean, et purjus Ronn kisub vahel tüli üles, kuid ma kannatan õhtu ära ja hommikul on ikka parem, et mees magab kodus mitte kuskil pargipingi all. 
Vähemalt sain end nüüd enam-vähem välja elada. Loodan, et ka see isik saab ka lõpuks aru, et ta ei ole kolmas liige meie suhtes.

3 comments:

  1. Väga purjus mehed tahavad igasuguseid asju teha, mõnikord asju mis pole just kõige paremad ideed ja naised ongi selleks, et neile meelde tuletada mis homme tegema peab ja miks on parem siiski koju minna mitte edasi lällama.. paljud seda ei mõista, eriti inimesed kes pole suhtes..
    See on tegelikult arusaadav, et ei tohiks nii koguaeg teha, aga noh teil olid ju plaanid järgmiseks hommikuks..

    ReplyDelete
  2. Las ma arvan, see oli mingi kutt siis jah mitte neiu kes sorkis vahele? :D sest tavaliselt naised on naistega nõus, mehed meestega

    ReplyDelete
  3. Täpselt! Mehed kes ei ole suhtes, ei mõista naisi ning nende jaoks on naised lihtsalt party pooperid. Ronn tahtis ka õhtul selle kutiga edasi jaurata, aga hommikul nõustus minu argumentidega ja vabandas. See mis Ronniga juhtus ei aja mind närvi. Närvi ajab, kuidas lambised inimesed arvavad, et võivad meie elu elada ning ei mõista kui öeldakse, et tegelegu oma asjadega. Muidugi siis alles reageeris ja vabandas, kui Ronn talle seda ütles..
    Oeh jah.. väike rage aeg-ajalt tuleb kasuks. Vähemalt blogisin lõpuks. :D

    ReplyDelete