Monday, August 3, 2015

Saage tuttavaks- Kusti!

Meie perel on nüüd ka kolmas liige. Jah, me oleme ametlikult perekond.

Ma olin üleeelmisel reedel tööl ja nägin õhtul kuulutust ühest armsast kassipojast. Ma ei oska öelda, mis mul juhtus, et mu süda nii härdaks läks. Ma olen totaalne koerainimene ning olin kindel, et kassi mina never ei võta. Võib-olla kunagi kaugemas tulevikus. Kuid kui ma Kusti pilti nägin, tuli mul ülimalt suur kassiisu ja ma tahtsin teda nüüd kohe ja praegu endale saada. Õnneks oli ta veel saadaval ning pühapäeval saime talle järgi minna. Tänaseks on ta meil juba kaks nädalat olnud. 

Tema lemmikuteks mänguasjadeks/lõbustajateks on osutunud laadijate küljes olevad krõpsukesed ja muidugi minu sukad/sokid. Just täpselt, ainult minu omad.. Tegelikult olen üleüldse mina tema lemmik mänguasi. Nimelt on hea mind igast võimalikust kohast närida, minu otsas aeleda ja minu valuvälja proovile panna. 

Lisaks on ta meil täielik kiskja. Kui tema sööb, ei tohi sa kuskil läheduses viibida. Nii pisike, aga uriseb nagu isalõvi. 


Kuna ta on nii krutskeid täis kutt, siis pilti temast väga teha ei õnnestu, seega saate selle sama reklaamipildi, mis me 2 nädalat tagasi tegime. 
Niisiis on mul nüüd kaks meest kodu valvamas. :)

No comments:

Post a Comment