Kas ma olen ainuke inimene, kes ei salli restoraniteenindusega söögikohti? Okei, õiges restoranis ilmselt see mind ei häiriks, aga taolistes kohtades nagu Babyback, häirib see mind kohutavalt.
Olgem ausad, Babyback ei ole minu arust mingi fancy koht. See oleks nagu iga teine pubitaoline asutus, aga restoraniteenindusega.
1) Mulle üldse ei meeldi, et sa ei saa isegi endale kohta valida. Meid suunati näiteks sellisele istumiskohale, kus me pidime teiste klientide lauda passima. Õnneks oli ükd veidike privaatsem laud ka vaba ning me läksime hoopis sinna.
2) Inimene ei saa rahulikult mõelda, mida ta süüa tahab, sest mingi teenindaja istub juba 5 minuti pärast kukil. Ma olen väga otsustusvõimetu inimene ning ma isegi mitte ei jõua tervet menüüd 5 minutiga läbigi vaadata. Ma ju pean lugema, mida kõik toidud sisaldavad ning neid Ronniga kommenteerima..
3) Lastemenüü on eraldi ning kui sa lapsega koos ei tule, siis sulle seda ei anta. Ma üldiselt sööngi alati ainult lastemenüüs olevaid toite, sest mulle tõesti ei maitse üksi toit, mis tavalises menüüs oli. Me ei olekski Babybacki läinud, kui ma poleks sealt eest lugenud, et lastemenüüs on tõesti miski, mis mulle ka maitseks.
Okei see selleks, aga kui ma teenindajalt hiljem seda küsisin, siis ta ütles, et see sama toit on ka selles menüüs, kuid 3 euri kallim ning lisanditega, mis mulle ei maitse. Kui ma küsisin siiski laste oma, siis Ronn ja ka teenindaja andsid mulle mõista, et ma olen ebaviisakas. No what?? Miks ma peaksin ostma kallima ja halvema versiooni toidust, mida ma tahan?
4) Kuna minu arust teevad teenindajad kõike muud peale toidu lauda toomise, siis tavapärane ooteaeg kahekordistub. Me ootasime u 40 minutit oma toitu ning minu toit oli üpriski külm..
5) Kui toit tuleb ja inimene, kes ootas toitu nälga suremise piirini, saab lõpuks ometi õgima hakata, tuleb järksu teenindaja ta juurde ja küsib: "Kuidas toit maitseb?" No miks? Mul on suu ääreni täis, ma ei taha sinuga praegu rääkida.. Kujutage nüüd ette klišeed, kus mees teeb naisele abieluettepanekut ja sel hetkel tuleb teenindaja teilt küsima: "Kuidas toit maitseb?" Lihtsalt ei...
Tegelikult saan ma aru, et see on neil vist tööülesanne ning peab igaks juhuks tegema, sest mõnele kapriissele kliendile ei pruugi see sobida või siis tahetakse midagi juurde saada. Kuid samas tehakse seda ka tipi pärast. Hea teenindus- hea tipp.
6) Just see tipp ongi kõige häirivam selliste söögikohtade juures. Ma olen väike Eesti maakas ja olen harjunud pubide ja kõrtsidega, sest seal on odavate hindadega odavad toidud. Valid ise endale istumiskoha, lähed järjekorda siis, kui oled toidu valinud ja soovid selle eest maksta ning(!) sa maksadki selle eest, mida sa otsid ning kui soovid tippi anda, on neil selleks kassaletil purk.
Mulle ei meeldi, et kui ma maksan sularahaga, olen ma kohustatud teenindajale sinna midagi juurde lisama. Miks ma peaks? Ma olen noor inimene ja niigi loen kopikaid, et süüagi saada ning pean veel päris mitu eurot tippi jätma, et ise õhtul näljas saaksin olla? Okei, paisutasin asja üle, aga point sellel siiski on. Muidugi, kui toit ja teenindus on hea, tuju on vastav ning raha ka on, siis tipiga me tõesti ei koonerda.
Ehk olen ma lihtsalt üks tüüpiline kitsipunnist eestlane? Ilmselt olengi.
No comments:
Post a Comment